Shopping Cart

U košarici nema proizvoda.

Splošni pogoji poslovanja

Podaci o tvrtki

Trgovinom woophop.hr upravlja tvrtka Ankada Group d.o.o.

Potpuni naziv: Ankada Group, trgovina i usluge d.o.o.

Kratki naziv: Ankada Group d.o.o.

Adresa: Selo 94/a, 9207 Prosenjakovci

Transakcijski račun: SI56340001020435 – Sparkasse d.d.

Matični broj: 8815755000

Porezni broj: SI 59916141

Temeljni kapital: 7.500,00 EUR

E-mail: info@woopshop.si

Društvo je upisano u sudski registar Okružnog suda u Murskoj Soboti SRG upis 2021/4595, dana 22.2.2021. G47.910 – Trgovina na malo putem pošte ili interneta.

Opći uvjeti poslovanja i korištenja internetske stranice www.woopshop.hr (u daljnjem tekstu: woopshop.hr ili Ankada Group d.o.o.) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisanim zakonima za online prodaju i takve poslovne prakse. Uvjeti se odnose na rad woopshop.hr i poslovni odnos između Ankada Group d. o. o., registrirani korisnici i kupci robe ili usluga.

Ankada Grupa d. o. o. upravlja sljedećim web stranicama: www.woopshop.si i www.woopshop.hr.

Kupac je vezan općim uvjetima koji su na snazi u trenutku kupnje (online narudžbe).

Autorsko pravo
Svi sadržaji objavljeni na www.woopshop.hr vlasništvo su Ankada Group d. o. o., i smije se koristiti samo u nekomercijalne svrhe. Sadržaji objavljeni na web stranici www.woopshop.hr su bez dopuštenja Ankada Group d. o. o., ne smije kopirati, reproducirati ili distribuirati ni na koji način.

Dostupnost informacija i suglasnost s uvjetima poslovanja
Tvrtka se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:

  • identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj)
  • kontakt podaci koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, adresa)
  • bitne karakteristike robe ili usluge
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici treba biti dostupna u razumnom roku)
  • uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke)
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno postavljene te mora biti jasno prikazano da li već uključuju poreze i troškove dostave)
  • način plaćanja i dostave
  • vremenska valjanost ponude
  • rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak; osim toga, ako i koliko košta kupca vraćanje proizvoda,
  • objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili korisničkoj službi.

 

Internet prodavnica woopshop.hr

Zadržavamo pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti pristup istoj zbog tehničkih ili drugih problema i održavanja, što također znači onemogućavanje ili ometanje korištenja internetske trgovine.

Postoji mogućnost da internetska trgovina bude privremeno nedostupna zbog održavanja i ažuriranja web stranice. Ankada Grupa d.o.o. ne odgovara za bilo kakvu štetu koja može nastati tijekom održavanja i/ili ažuriranja internet trgovine.

Davatelj ne snosi odgovornost za sadržaj mišljenja o člancima koje su napisali posjetitelji. Prije objave, davatelj mišljenja pregledava i odbacuje one koje sadrže očite neistine, obmanjuju ili su uvredljive. Pružatelj nije odgovoran za informacije u mišljenjima i odriče se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima.

Fotografije, slike ili snimke objavljene u sklopu ponuda vlasništvo su Ankada Group d.o.o. ili njegovih dobavljača, poslovnih partnera ili su samo simbolični i ne daju točne karakteristike proizvoda ili usluge te mogu predstavljati simboličnu ili stvarnu uslugu, ponudu, tvrtku ili robu ili prodajnu kampanju. Iako ponuđač nastoji pružiti točne fotografije prodanih artikala, sve fotografije moraju se uzeti kao simbolične. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.

Cijene i ponuda artikala i akcije

Sve cijene su u eurima i uključuju PDV. Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed utvrđenu valjanost. Uz cijenu proizvoda, ispostavljeni račun uključuje i troškove dostave u iznosu navedenom na obrascu narudžbe. Posebne ponude (popusti) mogu biti tjedne ili dnevne, ovisno o potražnji i dostupnosti. Internetska trgovina woopshop.hr je online maloprodajna trgovina namijenjena samo krajnjim potrošačima.

Internetska trgovina woopshop.hr omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • Pouzećem – kupac plaća kuriru gotovinom ili kreditnom karticom prilikom dostave naručene robe na adresu kupca
  • Plaćanje kreditnom karticom
  • Nakon dostave i uplate naručenih artikala, kupcu ćemo poslati račun u pdf formatu na e-mail adresu kupca. Faktura prikazuje cijenu i sve troškove povezane s kupnjom. Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka.

Proces kupnje

Sljedeći tehnički koraci dostupni su korisniku (kupcu) u procesu kupnje:

traženje pojedinačnog proizvoda,
odabir proizvoda za kupnju, na web stranici www.woopshop.hr odaberite proizvode koje želite kupiti i kliknite na link “Dodaj u košaricu”. Sustav vas obavještava da je proizvod uspješno dodan u košaricu. Možete nastaviti kupnju ili se vratiti u online trgovinu. Da biste dovršili kupnju, učinite to u košarici klikom na “Završi kupnju”. Proizvod možete ukloniti iz košarice pritiskom na gumb “Ukloni iz košarice”.
određivanje količine proizvoda za kupnju u košarici,
pregled konačne cijene odabranog proizvoda u odabranoj količini,
potvrda narudžbe, Za dovršetak narudžbe potrebno je popuniti sva potrebna polja. Adresa za dostavu: Morate navesti tražene kontakt podatke označene crvenom zvjezdicom (ime, prezime, e-mail adresa, adresa, mjesto, poštanski broj i broj telefona), koje nam je potrebno da potvrdimo i dovršimo narudžbu i isporuku proizvoda ,
dodjelu ugovora,
obrazac omogućuje kreiranje korisničkog računa, a korisnički podaci se već spremaju pri sljedećoj narudžbi.
Nakon što je kupnja dovršena, kupac će na web stranici dobiti poruku potvrde da je narudžba uspješno izvršena. Kupac prima e-poštu potvrde sa sažetkom narudžbe i uputama za korištenje proizvoda.

Sa svim podacima koje nam dostavite tijekom izvršenja narudžbe postupat ćemo u skladu s politikom privatnosti objavljenom na web stranici woopshop.hr.

Kuponi i promocije

Popusti se ne zbrajaju, osim ako je drugačije navedeno u uvjetima akcije. Uz svaku kupnju može se koristiti jedan promotivni kod. Besplatna poštarina se ne odnosi na kupnju artikala u akciji – osim ako nije drugačije naznačeno. Pokloni se ne dodaju u promocije. Također nije moguće primijeniti promotivni kod za artikle koji su već sniženi radi dodatnog smanjenja cijene artikala ili konačne cijene u košarici.

Prilikom narudžbe kupac može unijeti promotivni kupon, čime se umanjuje vrijednost artikla a time i ukupna vrijednost narudžbe. Svaka akcija nudi sniženu cijenu za određeno (ograničeno) razdoblje koje se definira za svaku akciju posebno. Snižena cijena se odnosi na kupnje izvršene tijekom promotivnog razdoblja. Određene promocije su samo za nove kupce. Popusti i akcije se ne zbrajaju, osim ako je to jasno navedeno na svakoj promociji.

Koristite kod za popust:

Odaberite proizvode koje želite kupiti i stavite ih u košaricu.
Unesite kod za popust na kraju naplate.
Vrijednost koda za popust se automatski odbija od cijene vaše narudžbe.
Postupak registracije
Korisnik može naručiti na woopshop.hr u internetskoj trgovini kao gost ili kao registrirani korisnik. Proces registracije je jednostavan i brz. Prijavom na web stranicu stvarate vlastiti račun putem kojeg možete uređivati svoje podatke, adrese za dostavu, pregledavati statuse narudžbi, pratiti ih i uređivati.

Korisničko ime se sastoji od adrese e-pošte koju unesete. Zatim ćete dobiti e-poruku s potvrdom za konačnu prijavu.

Način plaćanja i dostave

Cijena ne uključuje nikakve troškove dostave, osim ako nije jasno navedeno. Trošak dostave je vidljiv i evidentiran u online trgovini woopshop.hr, gdje birate dostavu. Na kraju narudžbe izvršite pregled cijene, gdje se dijele cijena artikla i trošak dostave.

Naručeni proizvodi bit će dostavljeni na adresu koju ste naveli kao adresu dostave.

Tvrtka zadržava pravo produljenja roka isporuke navedenog na web stranici woopshop.hr u slučaju povećane potražnje ili kašnjenja usluga dostave.

Dostava narudžbe traje od 2 do 4 radna dana nakon primitka bankovnog prijenosa ili uplate – nema dostave vikendom i praznicima.

Ponuditelj će isporučiti robu ili usluge u ugovorenom roku.
Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS i Pošta Slovenije.
Naši partneri dostavljaju pakete u jutarnjim satima na adresu upisanu prilikom narudžbe.
Kako dostavna služba dostavlja artikle ujutro, možete odabrati i dostavu na bilo koje drugo ime ili adresu.
Ukoliko niste na predviđenom mjestu (tvrtka, ured) u trenutku dostave, dostavljač će vam ostaviti poruku s uputama za kasnije preuzimanje.
Ukoliko kupac ne primi robu u roku od nekoliko dana od otpreme, dužan je odmah obavijestiti dobavljača.
U tom slučaju ponuditelj utvrđuje uzroke i obavještava kupca.

U slučaju neuspješnog pokušaja dostave, GLS kurir će Vam ostaviti poruku o prispijeću pošiljke. U poruci se navodi broj paketa i broj telefona GLS dostavne službe kao i njihova e-mail adresa.

Gdje dostavljamo svu naručenu robu?

Naručenu robu dostavljamo na području Republike Hrvatske. Paketi se svakodnevno otpremaju iz centralnog skladišta koje se nalazi na adresi Selo 94a, 9207 Prosenjakovci.

Oštećenje prilikom isporuke

Kupac je dužan pregledati sadržaj pošiljke po primitku. U slučaju oštećenja pošiljke, kupac ispunjava OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA, gdje je dogovorena zamjena proizvoda.

Raskid ugovora

Pravo na povlačenje

Rok za odustanak istječe u roku od 14 dana od dana kada potrošač stekne fizički posjed robe ili umjesto potrošača pribavi treću osobu koja nije prijevoznik i koju je za tu svrhu odredio potrošač.

U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo nedvosmisleno obavijestiti tvrtku u roku od 14 dana na e-mail adresu (info@woopshop.si) da odustaje od ugovora, a da ne mora navesti razlog svoje odluke. Povrat primljene robe tvrtki u roku za odustajanje od ugovora smatra se obaviješću o odustajanju od ugovora. Obrazac za raskid ugovora na daljinu možete preuzeti na web stranici.

Potrošač mora vratiti robu tvrtki najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od narudžbe. Potrošač robu vraća na adresu: Ankada Group d.o.o., Selo 94a, 9207 Prosenjakovci. Po primitku robe, tvrtka vraća potrošaču odmah ili najkasnije u roku od 15 dana u roku od 15 dana sva plaćanja izvršena istim sredstvom plaćanja koje je koristio potrošač, osim ako potrošač izričito zatraži korištenje drugog načina plaćanja. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustankom je izravan trošak povrata robe.

Potrošač je dužan vratiti artikl prodavatelju neoštećen iu istoj količini, osim ako je artikl uništen, oštećen, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje potrošača. Tvrtka može zadržati plaćanje sve dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošač ne pošalje dokaz da je roba poslana natrag, što god se dogodi prije. Savjetujemo da paket pošaljete preporučenom poštom s potvrdom o otpremi, kako bi bilo moguće riješiti vaš prigovor i u slučaju izgubljenog paketa, temeljem potvrde o dostavi putem broja za praćenje.

Trošak dostave je na strani pošiljatelja, ne prihvaćamo otkupne pošiljke.

Prilikom povrata robe potrošač također šalje račun za robu i osobne podatke te transakcijski račun na koji želi primiti vraćenu uplatu. Vratit ćemo vam uplatu u roku od 14 dana od primitka obavijesti o povlačenju. Prilikom odustajanja od ugovora u kojem je korišten promotivni kod ili kod za popust, ova sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na bankovni račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos, a korisniku se vraća promotivni kod u obliku novog koda. Prilikom odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon.

Kako bi se poštivao rok za odustanak, dovoljno je da se obavijest o ostvarivanju prava potrošača na odustanak pošalje prije isteka roka za odustanak.

Popis artikala za koje odustajanje od kupnje nije moguće odn. ograničeno je na:

Sredstva za čišćenje, paste za poliranje,…: Proizvod se može vratiti samo ako nije uklonjena zaštitna folija / brtva. da još nije otvoren i korišten.
Kupaći kostimi, donje rublje: Kupaći kostimi i donje rublje ne mogu se vratiti iz higijenskih razloga.
E-knjiga: E-knjiga je intelektualno vlasništvo koje se materijalno ne može vratiti (može se prenijeti ili kopirati), stoga nije moguća zamjena niti povrat kupovne cijene za ovaj predmet.
Set: Djelomični povrat pojedinih proizvoda iz kompleta nije moguć.
Poklon: Reklamacije nisu moguće na proizvode koje dobijete na poklon.
POZITIVNO ĆE SE RJEŠITI SAMO ZAHTJEVI KOJI SU U SKLADU SA SVIM NAVEDENIM UVJETIMA.

Odgovornost za stvarne greške

Materijalna greška je kada:

proizvod nema karakteristike potrebne za njegovu normalnu upotrebu ili marketing,
proizvod nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je trebala biti poznata,
proizvod nema svojstva i kvalitete koji su izričito ili prešutno dogovoreni ili propisani,
prodavatelj je isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako uzorak ili model nije prikazan samo za obavijest. Prikladnost proizvoda provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, kao i izjavama proizvođača ili izjavama na samom proizvodu. Materijalni nedostatak može potraživati kupac, koji nas mora obavijestiti o svakom materijalnom nedostatku uz njegov detaljan opis u zakonom propisanom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla. Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka u artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Izvansudsko rješavanje sporova i drugi pravni lijekovi

Ankada Grupa d.o.o. nastoji u najvećoj mogućoj mjeri sve sporove riješiti mirnim putem. Ankada Grupa d.o.o. poštuje postojeće europsko zakonodavstvo o zaštiti potrošača. U slučaju spora, kupac ima mogućnost prigovora podnijeti na e-mail adresu info@woopshop.si. Žalbeni postupak je povjerljiv i Ankada Group d.o.o. obavijestit će kupca o tijeku njegove reklamacije. Ako spor nije moguće riješiti na gore opisani način, za rješavanje ovih sporova bit će nadležan sud, prema prebivalištu potrošača.

Ankada Grupa d.o.o. u skladu sa zakonskim normama, ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkih sporova koje potrošač može pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Platforma za rješavanje sporova dostupna je ovdje: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Više informacija o Platformi za rješavanje sporova možete pronaći ovdje: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_en.htm

Trgovac i korisnik (kupac) kao sudionik u elektroničkoj trgovini međusobno priznaju valjanost elektroničkih poruka na sudu. Ovi Opći uvjeti i svi sporovi između Trgovca i Korisnika (Kupca) primjenjuju se na slovensko materijalno i procesno pravo, bez primjene pravila međunarodnog privatnog prava, što bi upućivalo na primjenu bilo kojeg drugog prava.

Na sve odnose i prava i obveze koji nisu uređeni ovim Općim uvjetima na odgovarajući način primjenjuju se odredbe Obveznog zakonika, Zakona o elektroničkom poslovanju, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.

Autorsko pravo

Svi sadržaji objavljeni na www.woopshop.hr vlasništvo su Ankada Group d. o. o., i smije se koristiti samo u nekomercijalne svrhe. Sadržaji objavljeni na web stranici www.woopshop.hr su bez dopuštenja Ankada Group d. o. o., ne smije kopirati, reproducirati ili distribuirati ni na koji način.

Dostupnost informacija i suglasnost s uvjetima poslovanja

Tvrtka se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:

  • identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj)
  • kontakt podaci koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, adresa)
  • bitne karakteristike robe ili usluge
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici treba biti dostupna u razumnom roku)
  • uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke)
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno postavljene te mora biti jasno prikazano da li već uključuju poreze i troškove dostave)
  • način plaćanja i dostave
  • vremenska valjanost ponude
  • rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak; osim toga, ako i koliko košta kupca vraćanje proizvoda,
  • objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili korisničkoj službi.

Internet prodavnica woopshop.hr

Zadržavamo pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti pristup istoj zbog tehničkih ili drugih problema i održavanja, što također znači onemogućavanje ili ometanje korištenja internetske trgovine.

Postoji mogućnost da internetska trgovina bude privremeno nedostupna zbog održavanja i ažuriranja web stranice. Ankada Grupa d.o.o. ne odgovara za bilo kakvu štetu koja može nastati tijekom održavanja i/ili ažuriranja internet trgovine.

Davatelj ne snosi odgovornost za sadržaj mišljenja o člancima koje su napisali posjetitelji. Prije objave, davatelj mišljenja pregledava i odbacuje one koje sadrže očite neistine, obmanjuju ili su uvredljive. Pružatelj nije odgovoran za informacije u mišljenjima i odriče se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima.

Fotografije, slike ili snimke objavljene u sklopu ponuda vlasništvo su Ankada Group d.o.o. ili njegovih dobavljača, poslovnih partnera ili su samo simbolični i ne daju točne karakteristike proizvoda ili usluge te mogu predstavljati simboličnu ili stvarnu uslugu, ponudu, tvrtku ili robu ili prodajnu kampanju. Iako ponuđač nastoji pružiti točne fotografije prodanih artikala, sve fotografije moraju se uzeti kao simbolične. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.

Proces kupnje

Sljedeći tehnički koraci dostupni su korisniku (kupcu) u procesu kupnje:

  • traženje pojedinačnog proizvoda,
  • odabir proizvoda za kupnju, na web stranici www.woopshop.si odaberite proizvode koje želite kupiti i kliknite na link “Dodaj u košaricu”. Sustav vas obavještava da je proizvod uspješno dodan u košaricu. Možete nastaviti kupnju ili se vratiti u online trgovinu. Da biste dovršili kupnju, učinite to u košarici klikom na “Završi kupnju”. Proizvod možete ukloniti iz košarice pritiskom na gumb “Ukloni iz košarice”.
  • određivanje količine proizvoda za kupnju u košarici,
  • pregled konačne cijene odabranog proizvoda u odabranoj količini,
  • potvrda narudžbe, Za dovršetak narudžbe potrebno je popuniti sva potrebna polja. Adresa za dostavu: Morate navesti tražene kontakt podatke označene crvenom zvjezdicom (ime, prezime, e-mail adresa, adresa, mjesto, poštanski broj i broj telefona), koje nam je potrebno da potvrdimo i dovršimo narudžbu i isporuku proizvoda ,
  • dodjelu ugovora,
  • obrazac omogućuje kreiranje korisničkog računa, a korisnički podaci se već spremaju pri sljedećoj narudžbi.

Nakon što je kupnja dovršena, kupac će na web stranici dobiti poruku potvrde da je narudžba uspješno izvršena. Kupac prima e-poštu potvrde sa sažetkom narudžbe i uputama za korištenje proizvoda.

Sa svim podacima koje nam dostavite tijekom izvršenja narudžbe postupat ćemo u skladu s politikom privatnosti objavljenom na web stranici woopshop.hr.

Kuponi i promocije

Popusti se ne zbrajaju, osim ako je drugačije navedeno u uvjetima akcije. Uz svaku kupnju može se koristiti jedan promotivni kod. Besplatna poštarina se ne odnosi na kupnju artikala u akciji – osim ako nije drugačije naznačeno. Pokloni se ne dodaju u promocije. Također nije moguće primijeniti promotivni kod za artikle koji su već sniženi radi dodatnog smanjenja cijene artikala ili konačne cijene u košarici.

Prilikom narudžbe kupac može unijeti promotivni kupon, čime se umanjuje vrijednost artikla a time i ukupna vrijednost narudžbe. Svaka akcija nudi sniženu cijenu za određeno (ograničeno) razdoblje koje se definira za svaku akciju posebno. Snižena cijena se odnosi na kupnje izvršene tijekom promotivnog razdoblja. Određene promocije su samo za nove kupce. Popusti i akcije se ne zbrajaju, osim ako je to jasno navedeno na svakoj promociji.

 

Koristite kod za popust:

  • Odaberite proizvode koje želite kupiti i stavite ih u košaricu.
  • Unesite kod za popust na kraju naplate.
  • Vrijednost koda za popust se automatski odbija od cijene vaše narudžbe.

Postupak registracije

Korisnik može naručiti na woopshop.hr u internetskoj trgovini kao gost ili kao registrirani korisnik. Proces registracije je jednostavan i brz. Prijavom na web stranicu stvarate vlastiti račun putem kojeg možete uređivati ​​svoje podatke, adrese za dostavu, pregledavati statuse narudžbi, pratiti ih i uređivati.

Korisničko ime se sastoji od adrese e-pošte koju unesete. Zatim ćete dobiti e-poruku s potvrdom za konačnu prijavu.

Način plaćanja i dostave

Cijena ne uključuje nikakve troškove dostave, osim ako nije jasno navedeno. Trošak dostave je vidljiv i evidentiran u online trgovini woopshop.hr, gdje birate dostavu. Na kraju narudžbe izvršite pregled cijene, gdje se dijele cijena artikla i trošak dostave.

 

Naručeni proizvodi bit će dostavljeni na adresu koju ste naveli kao adresu dostave.

 

Tvrtka zadržava pravo produljenja roka isporuke navedenog na web stranici woopshop.hr u slučaju povećane potražnje ili kašnjenja usluga dostave.

 

Dostava narudžbe traje od 2 do 4 radna dana nakon primitka bankovnog prijenosa ili uplate – nema dostave vikendom i praznicima.

  • Ponuditelj će isporučiti robu ili usluge u ugovorenom roku.
  • Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS i Pošta Slovenije.
  • Naši partneri dostavljaju pakete u jutarnjim satima na adresu upisanu prilikom narudžbe.
  • Kako dostavna služba dostavlja artikle ujutro, možete odabrati i dostavu na bilo koje drugo ime ili adresu.
  • Ukoliko niste na predviđenom mjestu (tvrtka, ured) u trenutku dostave, dostavljač će vam ostaviti poruku s uputama za kasnije preuzimanje.
  • Ukoliko kupac ne primi robu u roku od nekoliko dana od otpreme, dužan je odmah obavijestiti dobavljača.
  • U tom slučaju ponuditelj utvrđuje uzroke i obavještava kupca.

 

U slučaju neuspješnog pokušaja dostave, GLS kurir će Vam ostaviti poruku o prispijeću pošiljke. U poruci se navodi broj paketa i broj telefona GLS dostavne službe kao i njihova e-mail adresa.

Gdje dostavljamo svu naručenu robu?

Naručenu robu dostavljamo na području Republike Hrvatske. Paketi se svakodnevno otpremaju iz centralnog skladišta koje se nalazi na adresi Selo 94a, 9207 Prosenjakovci.

Oštećenje prilikom isporuke

Kupac je dužan pregledati sadržaj pošiljke po primitku. U slučaju oštećenja pošiljke, kupac ispunjava OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA, gdje je dogovorena zamjena proizvoda.

Raskid ugovora

Pravo na povlačenje

Rok za odustanak istječe u roku od 14 dana od dana kada potrošač stekne fizički posjed robe ili umjesto potrošača pribavi treću osobu koja nije prijevoznik i koju je za tu svrhu odredio potrošač.

U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo nedvosmisleno obavijestiti tvrtku u roku od 14 dana na e-mail adresu (info@woopshop.si) da odustaje od ugovora, a da ne mora navesti razlog svoje odluke. . Povrat primljene robe tvrtki u roku za odustajanje od ugovora smatra se obaviješću o odustajanju od ugovora. Obrazac za raskid ugovora na daljinu možete preuzeti na web stranici.

Potrošač mora vratiti robu tvrtki najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od narudžbe. Potrošač robu vraća na adresu: Ankada Group d.o.o., Selo 94a, 9207 Prosenjakovci. Po primitku robe, tvrtka vraća potrošaču odmah ili najkasnije u roku od 15 dana u roku od 15 dana sva plaćanja izvršena istim sredstvom plaćanja koje je koristio potrošač, osim ako potrošač izričito zatraži korištenje drugog načina plaćanja. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustankom je izravan trošak povrata robe.

Potrošač je dužan vratiti artikl prodavatelju neoštećen iu istoj količini, osim ako je artikl uništen, oštećen, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje potrošača. Tvrtka može zadržati plaćanje sve dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošač ne pošalje dokaz da je roba poslana natrag, što god se dogodi prije. Savjetujemo da paket pošaljete preporučenom poštom s potvrdom o otpremi, kako bi bilo moguće riješiti vaš prigovor i u slučaju izgubljenog paketa, temeljem potvrde o dostavi putem broja za praćenje.

Trošak dostave je na strani pošiljatelja, ne prihvaćamo otkupne pošiljke.

 

Prilikom povrata robe potrošač također šalje račun za robu i osobne podatke te transakcijski račun na koji želi primiti vraćenu uplatu. Vratit ćemo vam uplatu u roku od 15 dana od primitka obavijesti o povlačenju. Prilikom odustajanja od ugovora u kojem je korišten promotivni kod ili kod za popust, ova sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na bankovni račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos, a korisniku se vraća promotivni kod u obliku novog koda. Prilikom odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon.

Kako bi se poštivao rok za odustanak, dovoljno je da se obavijest o ostvarivanju prava potrošača na odustanak pošalje prije isteka roka za odustanak.

Popis artikala za koje odustajanje od kupnje nije moguće odn. ograničeno je na:

  • Sredstva za čišćenje, paste za poliranje,…: Proizvod se može vratiti samo ako nije uklonjena zaštitna folija / brtva. da još nije otvoren i korišten.
  • Kupaći kostimi, donje rublje: Kupaći kostimi i donje rublje ne mogu se vratiti iz higijenskih razloga.
  • E-knjiga: E-knjiga je intelektualno vlasništvo koje se materijalno ne može vratiti (može se prenijeti ili kopirati), stoga nije moguća zamjena niti povrat kupovne cijene za ovaj predmet.
  • Set: Djelomični povrat pojedinih proizvoda iz kompleta nije moguć.
  • Poklon: Reklamacije nisu moguće na proizvode koje dobijete na poklon.

POZITIVNO ĆE SE RJEŠITI SAMO ZAHTJEVI KOJI SU U SKLADU SA SVIM NAVEDENIM UVJETIMA.

Odgovornost za stvarne greške

Materijalna greška je kada:

  • proizvod nema karakteristike potrebne za njegovu normalnu upotrebu ili marketing,
  • proizvod nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je trebala biti poznata,
  • proizvod nema svojstva i kvalitete koji su izričito ili prešutno dogovoreni ili propisani,
  • prodavatelj je isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako uzorak ili model nije prikazan samo za obavijest. Prikladnost proizvoda provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, kao i izjavama proizvođača ili izjavama na samom proizvodu. Materijalni nedostatak može potraživati ​​kupac, koji nas mora obavijestiti o svakom materijalnom nedostatku uz njegov detaljan opis u zakonom propisanom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla. Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka u artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Izvansudsko rješavanje sporova i drugi pravni lijekovi

Ankada Grupa d.o.o. nastoji u najvećoj mogućoj mjeri sve sporove riješiti mirnim putem. Ankada Grupa d.o.o. poštuje postojeće europsko zakonodavstvo o zaštiti potrošača. U slučaju spora, kupac ima mogućnost prigovora podnijeti na e-mail adresu info@woopshop.si. Žalbeni postupak je povjerljiv i Ankada Group d.o.o. obavijestit će kupca o tijeku njegove reklamacije. Ako spor nije moguće riješiti na gore opisani način, za rješavanje ovih sporova bit će nadležan sud, prema prebivalištu potrošača.

 

Ankada Grupa d.o.o. u skladu sa zakonskim normama, ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkih sporova koje potrošač može pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

 

Platforma za rješavanje sporova dostupna je ovdje: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Više informacija o Platformi za rješavanje sporova možete pronaći ovdje: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_en.htm

 

Trgovac i korisnik (kupac) kao sudionik u elektroničkoj trgovini međusobno priznaju valjanost elektroničkih poruka na sudu. Ovi Opći uvjeti i svi sporovi između Trgovca i Korisnika (Kupca) primjenjuju se na slovensko materijalno i procesno pravo, bez primjene pravila međunarodnog privatnog prava, što bi upućivalo na primjenu bilo kojeg drugog prava.

Na sve odnose i prava i obveze koji nisu uređeni ovim Općim uvjetima na odgovarajući način primjenjuju se odredbe Obveznog zakonika, Zakona o elektroničkom poslovanju, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.