Reklamacije i zamjene

Pravo na povlačenje

Rok za odustanak istječe u roku od 14 dana od dana kada potrošač stekne fizički posjed robe ili umjesto potrošača pribavi treću osobu koja nije prijevoznik i koju je za tu svrhu odredio potrošač.

U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo nedvosmisleno obavijestiti tvrtku u roku od 14 dana na e-mail adresu (info@woopshop.si) da odustaje od ugovora, a da ne mora navesti razlog svoje odluke. Povrat primljene robe tvrtki u roku za odustajanje od ugovora smatra se obaviješću o odustajanju od ugovora. Obrazac za raskid ugovora na daljinu možete preuzeti OVDJE.

Potrošač mora vratiti robu tvrtki najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od narudžbe. Potrošač robu vraća na adresu: Ankada Group d.o.o., Selo 94a, 9207 Prosenjakovci. Po primitku robe, tvrtka vraća potrošaču odmah ili najkasnije u roku od 15 dana u roku od 15 dana sva plaćanja izvršena istim sredstvom plaćanja koje je koristio potrošač, osim ako potrošač izričito zatraži korištenje drugog načina plaćanja. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustankom je izravan trošak povrata robe.

Potrošač je dužan vratiti artikl prodavatelju neoštećen iu istoj količini, osim ako je artikl uništen, oštećen, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje potrošača. Tvrtka može zadržati plaćanje sve dok ne primi vraćenu robu ili dok potrošač ne pošalje dokaz da je roba poslana natrag, što god se dogodi prije. Savjetujemo da paket pošaljete preporučenom poštom s potvrdom o otpremi, kako bi bilo moguće riješiti vaš prigovor i u slučaju izgubljenog paketa, temeljem potvrde o dostavi putem broja za praćenje.

Trošak dostave je na strani pošiljatelja, ne prihvaćamo otkupne pošiljke.

Prilikom povrata robe potrošač također šalje račun za robu i osobne podatke te transakcijski račun na koji želi primiti vraćenu uplatu. Vratit ćemo vam uplatu u roku od 15 dana od primitka obavijesti o povlačenju. Prilikom odustajanja od ugovora u kojem je korišten promotivni kod ili kod za popust, ova sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na bankovni račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos, a korisniku se vraća promotivni kod u obliku novog koda. Prilikom odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon.

Kako bi se poštivao rok za odustanak, dovoljno je da se obavijest o ostvarivanju prava potrošača na odustanak pošalje prije isteka roka za odustanak.

Popis artikala za koje odustajanje od kupnje nije moguće odn. ograničeno je na:

  • Sredstva za čišćenje, paste za poliranje,…: Proizvod se može vratiti samo ako nije uklonjena zaštitna folija / brtva. da još nije otvoren i korišten.
  • Kupaći kostimi, donje rublje: Kupaći kostimi i donje rublje ne mogu se vratiti iz higijenskih razloga.
  • E-knjiga: E-knjiga je intelektualno vlasništvo koje se materijalno ne može vratiti (može se prenijeti ili kopirati), stoga nije moguća zamjena niti povrat kupovne cijene za ovaj predmet.
  • Set: Djelomični povrat pojedinih proizvoda iz kompleta nije moguć.
  • Poklon: Reklamacije nisu moguće na proizvode koje dobijete na poklon.

POZITIVNO ĆE SE RJEŠITI SAMO ZAHTJEVI KOJI SU U SKLADU SA SVIM NAVEDENIM UVJETIMA.

Odgovornost za stvarne greške

Materijalna greška je kada:

  • proizvod nema karakteristike potrebne za njegovu normalnu upotrebu ili marketing,
  • proizvod nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je trebala biti poznata,
  • proizvod nema svojstva i kvalitete koji su izričito ili prešutno dogovoreni ili propisani,
  • prodavatelj je isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako uzorak ili model nije prikazan samo za obavijest. Prikladnost proizvoda provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, kao i izjavama proizvođača ili izjavama na samom proizvodu. Materijalni nedostatak može potraživati kupac, koji nas mora obavijestiti o svakom materijalnom nedostatku uz njegov detaljan opis u zakonom propisanom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla. Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka u artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Zamjena pod garancijom

Jamstvo na elektroničke uređaje je 1 godinu od datuma kupnje. Jamstvo vrijedi prema uputama i uvjetima navedenim u uvjetima poslovanja i po predaji računa. Jamstveni rok stupa na snagu s datumom fakture na računu. Artikl se mora vratiti u originalnom i neoštećenom pakiranju sa svom popratnom opremom. U suprotnom, zahtjev će biti odbijen ili samo djelomično riješen.

Jamstvo se ne primjenjuje u slučaju:

tjelesne ozljede
istrošenost zbog korištenja
pogreške koje proizlaze iz pogrešne, neprikladne i nemarne upotrebe artikla.

U slučaju potraživanja jamstva, ispunite obrazac na OVDJE.

Savjetujemo vam da paket pošaljete na našu adresu, preporučujemo da imate potvrdu u slučaju gubitka.

0